Share This Post

Frontpage / Gaming

Yoko Taro: Το NieR Automata προοριζόταν για PC exclusive παιχνίδι

NieR Automata

NieR Automata, ίσως ένα από τα παιχνίδια που αρχικά φαινόντουσαν πως θα μπορούν να διεκδικήσουν τον τίτλο Game of the Year. Αρχικά κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία τον Φεβρουάριο του 2017 για το PS4 και έπειτα ήρθε στο PC. Υπάρχει όμως ένα σοβαρό πρόβλημα. Το παιχνίδι ακόμα και έναν περίπου χρόνο μετά δεν έχει δεχθεί κανένα patch παρόλο που η απόδοση του είναι απογοητευτική στον υπολογιστή. Ωστόσο, αυτό έρχεται σε αντίθεση με τα όσα είπε ο Yoko Taro κατά την διάρκεια μίας συνέντευξης με το WOWJapan.

Συγκεκριμένα ο Yoko Taro είπε:

Δεν έγινε καμία ειδική ρύθμιση για καμία από τις πλατφόρμες ( PC και PS4 ). Δεδομένου ότι το παιχνίδι αναπτύχθηκε κυρίως στον υπολογιστή συνεχίσαμε με αυτό. Στην πραγματικότητα σκοπεύαμε να κυκλοφορήσουμε το NieR Automata ως αποκλειστικός τίτλος του υπολογιστή. Αργότερα πήραμε την απόφαση να το κυκλοφορήσουμε και στο PS4. Το παιχνίδι δημιουργήθηκε στο PlatinumGames Engine η οποία πλαισιώνει κυρίως το PC. Για αυτό τελικά ο σχεδιασμός του παιχνιδιού δεν είχε καμία σχέση με την επιλογή της πλατφόρμας.

Ας δούμε όμως μερικά από τα bugs του παιχνιδιού.
  • Παίχτες ανέφεραν προβλήματα για το έλεγχο του παιχνιδιού
  • Stuttering
  • Upscaling προβλήματα σε full screen ανάλυση
  • Κλειδωμένα 60FPS

Αρχικά το παιχνίδι υποσχόταν πολλά αλλά τεχνικά προβλήματα δεν το άφησαν να δείξει τα δόντια του. Με το 2018 πλέον να έρχεται ολοένα και πιο κοντά αμφιβάλω πως το παιχνίδι θα φτιαχτεί κάποια στιγμή. Ποια είναι η δική σας γνώμη; Συναντήσατε κάποιο από τα παραπάνω προβλήματα;

Share This Post

Leave a Reply