Share This Post

Frontpage / Internet

Virtual Reality: Κάθε αρχή και δύσκολη

Virtual Reality
Όπως λέει και ο λαός, κάθε αρχή και δύσκολη

Το Virtual Reality μπήκε στην ζωή μας κάπως απότομα θα έλεγε κανείς. Δεν θα είχε άδικο, αν αναλογιστούμε πως μέσα σε λίγους μόνο μήνες, έκαναν την εμφάνισή τους στην παγκόσμια αγορά πάνω από πέντε συσκευές εικονικής πραγματικότητας. Τι συμβαίνει όμως; Είναι έτοιμος ο κόσμος να δεχτεί τέτοια gadgets; Μπορεί να φέρει κέρδος το Virtual Reality;

Όπως δείχνουν τα πρώτα νούμερα, τόσο αυτά της Oculus όσο και αυτά της HTC με την Valve, το VR έκανε μια πολύ δύσκολη αρχή. Δειλά ξεκίνησε, με λίγα κομμάτια στα εργοστάσια, λειψές τεχνολογίες και ανεπαρκή υποστήριξη προς το παρόν. Το πιο γνωστό VR Headset στον χώρο, το Oculus Rift, παγώνει τις προπαραγγελίες του μιας και τα διαθέσιμα κομμάτια στα εργοστάσια είναι πολύ λίγα. Έτσι η εταιρεία αναγκάζεται να μεταθέσει τις προπαραγγελίες για τον Αύγουστο και μάλιστα αυτή την φορά χωρίς το παιχνίδι-δώρο EVE: Valkyrie που έδινε μέχρι αυτό τον καιρό.

Virtual Reality

Από την άλλη μεριά, στην ίδια μοίρα φαίνεται να βρίσκεται και η συνεργασία της Valve με την HTC, για την δική τους πρόταση στην εικονική πραγματικότητα, HTC Vive. Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση των εταιρειών τα οικονομικά της HTC για το πρώτο τετράμηνο του έτους δεν ήταν τα αναμενώμενα. Σημαντική μείωση παρατήρησαν οι αναλυτές της εταιρείας και μάλιστα σε πρωτοφανή χαμηλά επίπεδα για την εταιρεία. Αυτό οφείλεται στην υψηλή τιμή πώλησης τόσο του HTC Vive, όσο και άλλων προϊόντων της εταιρείας. Η HTC προσπαθεί να αντισταθεί στην καθοδική της πορεία αναφέροντας πως περιμένει να ανακάμψει με την εμφάνιση της επόμενης ναυαρχίδας της στα κινητά τηλέφωνα (HTC 10). Όπως φαίνεται, λοιπόν, ούτε η ίδια η εταιρεία δεν θεωρεί σημαντικό παράγοντα των οικονομικών της το ίδιο της το δημιούργημα (HTC Vive), και κρίνοντας πως δεν θα έχει τα επιθυμητά κέρδη από αυτό, σκοπεύει να ρίξει περισσότερο βάρος στον τομέα των κινητών τηλεφώνων και ιδιαίτερα των ναυαρχίδων της.

Virtual Reality

Εσάς πως σας φαίνεται ότι θα κινηθεί η αγορά σε σχέση με την εικονική πραγματικότητα; Θα καταφέρουν οι παραπάνω εταιρείες να ανακάμψουν στα οικονομικά τους και στις πωλήσεις των VR Headsets;

Share This Post