Share This Post

Frontpage / GameReviews

Hunt: Showdown: Closed Alpha Review

Hunt: Showdown: Closed Alpha Review

Another day as a Hunter

Αν υπήρχε ένα quote που θα μπορούσε να χαρακτηρίσει το παιχνίδι θα ήταν το παραπάνω.Η Crytek λοιπόν έδωσε ορισμένα κλειδιά για την ”Closed Alpha” του Hunt: Showdown, έναν επερχόμενο τίτλο της. Είχαμε την ευκαιρία να διαθέτουμε ένα κλειδί και στο παρακάτω κείμενο παραθέτω τις απόψεις μου μετά από αρκετές ώρες ενασχόλησης με το παιχνίδι.

Optimization

Το παιχνίδι αναπτύσσεται στην γνωστή και διαδεδομένη πλέον CryΕngine στην οποία έχουν αναπτυχθεί πολλοί μεγάλοι τίτλοι όπως Far Cry, Sniper Ghost Warrior, Ryse: Son of Rome, Prey κ.α. Πρόκειται για μία μηχανή με αρκετές δυνατότητες τις οποίες το Hunt: Showdown προσπαθεί να αναδείξει. Ας ξεκινήσουμε με τα τεχνικά του παιχνιδιού. Όπως προανέφερα πρόκειται για ένα παιχνίδι υπό ανάπτυξη, επομένως αναμενόμενα η επιδόσεις του δεν είναι η επιθυμητές για ένα ομαλό gameplay. Προσωπικά κατέχοντας την 1050Ti της Nvidia, το παιχνίδι έτρεχε στα 30-40fps με αρκετά frapedrops καθιστώντας το παιχνίδι ασταθή. Ωστόσο δεν μου συνέβησαν ποτέ crashes κάτι θετικό για μια τέτοια έκδοση καθώς επίσης το preset του, που φαίνεται και στις φωτογραφίες, είναι high-ultra. Δυστυχώς δεν υπήρχε κάποια δυνατότητα ρυθμίσεις της ποιότητας των γραφικών παρά μόνο της ανάλυσης.

Gameplay

Αρκετά με τον τεχνικό τομέα ας περάσουμε στην ουσία του παιχνιδιού. Το Hunt: Showdown είναι ένα survival/horror/action/adventure παιχνίδι το οποίο διαδραματίζεται σε έναν (προς το παρόν) χάρτη. Στην συγκεκριμένη έκδοση δίνεται η δυνατότητα στον παίκτη να επιλέξει 2 πίστες, ουσιαστικά να έχει δύο διαφορετικούς ”στόχους” , και να προκαθορίσει το αν θα είναι μέρα ή νύχτα στην κάθε περίπτωση. Ο βασικός σκοπός είναι να βρεθούν τα 3 στοιχεία που οδηγούν στον βασικό στόχο. Για να φτάσει όμως κάποιος εκεί θα πρέπει να διανύσει το αφιλόξενο περιβάλλον του χάρτη, το οποίο συμπεριλαμβάνει αρκετά ήδη εχθρών/τεράτων. Η εταιρία δεν παρέχει κάποιο lore προς το παρόν για το παιχνίδι οπότε δεν διευκρινίζεται πως ακριβώς δημιουργήθηκε όλη αυτή η κατάσταση.

Το εξελικτικό σύστημα (progression system) έχει να κάνει με το πόσα τέρατα θα εξολοθρεύσει ο παίκτης, με το αν εξολοθρεύσει το κύριο τέρας και το αν θα καταφέρει να επιστρέψει με την αμοιβή (bounty) του, δηλαδή να πάει σε ένα extraction point που εμφανίζεται στον χάρτη. Η δυνατότητα διαφυγής μέσω ενός extraxtion point μπορεί να γίνει οποιαδήποτε στιγμή επιθυμεί ο εκάστοτε παίκτης, ασχέτως με το αν έχει ολοκληρώσει την βασική του αποστολή. Στο τέλος της πίστας εμφανίζεται ο παρακάτω πίνακας μέσω του οποίο εξασφαλίζονται τα XP που έχουν συγκεντρωθεί στην αποστολή βάσει των επιτευγμάτων. Μέσω των XΡ αυξάνεται και το level του κυνηγού (hunter) αλλά και το level του παίκτη. Να τονιστεί εδώ ότι τους Hunter τους προσλαμβάνεις και σε περίπτωση θανάτου σε μία αποστολή χάνεται και ο κυνηγός άλλα και όλος ο πιθανός προστιθέμενος εξοπλισμός

Mechanics

Στα του gameplay τώρα. Ας ξεκινήσουμε τo shooting mechanic. Πολύ μέτριος κατά την άποψη μου, νιώθεις σαν να πυροβολείς με ένα νεροπίστολο. Από το πρώτο mission τον αντιλαμβάνεσαι και το accuracy σου στα headshot είναι ένα 80-90% μετά από ένα σημείο. Αυτό αρκεί όμως; Η απάντηση είναι σαφώς και όχι. Δεν είναι ένα απλό fps παιχνίδι με απεριόριστο ammunition που μοιράζει τις σφαίρες σε κάθε εχθρό. Υπάρχουν radnom refill points διάσπαρτα που εμφανίζονται στον χάρτη αλλά και σφαίρες σε τυχαία σημεία τα οποία ο παίκτης καλείται να ανακαλύψει. Να πω ακόμη ότι το reload των όπλων είναι αργό και βασανιστικό όπως θα έπρεπε να είναι σε έναν τέτοιο παιχνίδι, κάνοντας το παίχτη να ανεβάσει παλμούς από μία πιθανή απρόβλεπτη επίθεση. Από άποψη εξοπλισμού, υπάρχουν one-handed και two-handed όπλα meelee όπλα, κάποια εργαλεία (πχ φακός) και κάποια αναλώσιμα (π.χ. medkit) όπως μπορείτε να παρατηρήσετε και στην παρακάτω φωτογραφία.

Στα του fighting συστήματος τώρα. Έχουμε την πολύ ενδιαφέρουσα προσθήκη της μπάρας stamina. Με κάθε επιθετική κίνηση η μπάρα μειώνεται, όταν τελειώσει το stamina έχει ως επίπτωση οι κινήσεις του κυνηγού να είναι υπερβολικά αργές, καθιστώντας τον ανίκανο να παλέψει με τα ”θηρία”. Να πω εδώ ότι το stamina αυξάνεται μόνο όταν είστε ακίνητοι ή περπατάτε, σε περίπτωση τρεξίματος (sprint) η μπάρα μένει στα επίπεδα που ήταν πριν ξεκινήσετε το sprint.

Ο χάρτης της παραπάνω φωτογραφίας είναι και μοναδικός της Closed Alpha. Δεν έχει γίνει γνωστό αν θα υπάρξουν και άλλοι ή αν απλά θα αλλάζει ο κύριος εχθρός και η χρονική περίοδος που θα διαδραματίζεται η αποστολή. Το παιχνίδι είναι multiplayer only δεν έχει κάποιο campaign, καθώς επίσης οι επιλογές που δίνονται στο multiplayer είναι: solo/random duo/friend duo.

Μουσική και ήχοι

Δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα να αναλύσω αυτό το κομμάτι σε ένα ημιτελές παιχνίδι. Θα πω απλά ότι είχε ένα τίμιο sound design αλλά πλήρη απώλεια μουσικής εντός του παιχνιδιού με εξαίρεση 2-3 σημεία. Ευελπιστώ να αλλάξει αυτό κατά την ολοκλήρωση του developement.

Γενικά Σχόλια

Αυτά είναι πάνω κάτω τα συμπεράσματα που μπόρεσα να βγάλω μετά από ενασχόληση μου με το Hunt. Φυσικά οι κλασσικές ερωτήσεις που θα έκανε κάποιος θα ήταν: Σου άρεσε; Αξίζει να επενδύσω; Πότε κυκλοφορεί; και άλλα διάφορα, οπότε σαν επίλογο θα γράψω συγκεντρωτικά τις σκέψεις μου και τις ανησυχίες μου για το παιχνίδι.

Αξιολόγηση

Εν κατακλείδι λοιπόν, το παιχνίδι έπειτα από 6 ώρες μου άρεσε αρκετά. Μοιάζει μια πρωτότυπη ιδέα, ένα καλοδουλεμένο παιχνίδι το οποίο προσωπικά μου δημιουργεί πολλές προσδοκίες. Ωστόσο βρίσκεται σε αρκετά αρχικό στάδιο, κάτι που πολλές φορές το καθιστά unplayble. Είτε με το τραγικό optimazation είτε με τα πολλά προβλήματα με τους servers, καταστρέφοντας την πρόοδο σου σε μια αποστολή. Κάνοντας μία προσωπική εκτίμηση θα έλεγα πως το παιχνίδι θα βγει σε πλήρη έκδοση τέλη του 2019, λέω πλήρη γιατί το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει ”σύντομα” σε early access έκδοση στο steam. Η τελική του μορφή βέβαια θα κυκλοφορήσεις και σε PS4 σύμφωνα με τα λεγόμενα της Crytek. Σας παραθέτω και ένα κολάζ με αρκετές φωτογραφίες που τράβηξα στο ”κυνήγι”.

This slideshow requires JavaScript.

Share This Post