Share This Post

Frontpage / Mobile

Έγινε ανάκληση εκατομμυρίων Samsung Galaxy Note 7

Samsung Galaxy Note 7

Εδώ και μία εβδομάδα η νοτιοκορεάτικη εταιρία της Samsung έχει ανακαλέσει 2.5 εκατομμύρια συσκευές λόγω των προβληματικών μπαταριών της καινούργιας συσκευής της. H Samsung σκοπεύει να αντικαταστήσει τις μπαταρίες δωρεάν καθώς φαίνεται ότι ευθύνεται αυτή. Συγκεκριμένα ο επικεφαλής της Samsung, Koh Dong-jin, ανέφερε ότι μόνο 24 συσκευές ανά 1 εκ. θεωρείται ότι είναι ελαττωματικές, αλλά δε θέλουν να το ρισκάρουν. Μέχρι 1η Σεπτεμβρίου έχουν αναφερθεί συνολικά 35 περιστατικά σε όλον τον κόσμο και επειδή βάζει σε προτεραιότητα την ασφάλεια των χρηστών της, αποφάσισε να σταματήσει τις πωλήσεις και να προχωρήσει σε ανάκληση των συσκευών της.Samsung Galaxy Note 7Έξεδωσε επίσημη ανακοίνωση στίς 2 Σεπτεμβρίου όπου ενημερώνει τους πελάτες της ώς εξής: “H Samsung έχει δεσμευτεί να παράγει υψηλής ποιότητας προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη πολύ σοβαρά οποιοδήποτε περιστατικό αναφερθεί από τους αξιότιμους πελάτες της. Σε απάντηση στα πρόσφατα περιστατικά που αναφέρθηκαν σχετικά με τα νέα Galaxy Note7, πραγματοποιήσαμε ενδελεχή έρευνα και εντοπίσαμε ένα θέμα που αφορά στην μπαταρία του κινητού.

Έως την 1η Σεπτεμβρίου, έχουν αναφερθεί 35 περιστατικά παγκοσμίως και επί του παρόντος διεξάγουμε ενδελεχή έλεγχο με τους προμηθευτές μας για να εντοπίσουμε μπαταρίες στην αγορά που πιθανώς να έχουν επηρεαστεί. Ωστόσο, επειδή η ασφάλεια των πελατών μας αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα για εμάς στη Samsung, έχουμε σταματήσει τις πωλήσεις του Galaxy Note7.

Για τους πελάτες που έχουν ήδη στην κατοχή τους συσκευές Galaxy Note 7, θα αντικαταστήσουμε εθελοντικά την συσκευή τους με μία καινούργια μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα. Για το σκοπό αυτό, οι κάτοχοι του Galaxy Note 7 στην Ελλάδα καλούνται να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung στα τηλέφωνα από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και από κινητό: 210 6897691 και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό).

Αναγνωρίζουμε την αναστάτωση που μπορεί να προκληθεί στην αγορά, αλλά αυτή η διαδικασία πραγματοποιείται για να εξασφαλίσουμε ότι η Samsung συνεχίζει να προσφέρει υψηλής ποιότητας προϊόντα στους πελάτες της. Είμαστε σε στενή συνεργασία με τους συνεργάτες μας για να εξασφαλίσουμε ότι η διαδικασία της αντικατάστασης θα είναι όσο το δυνατόν πιο ομαλή και αποτελεσματική.»

Share This Post